1. Băuturile sunt originale?

Da, toate băuturile sunt originale de import Olanda. Fiecare sticlă are atașată banderolă fiscală din partea statului român. Tot lotul de marfă importat este verificat de Autoritatea Vamală Română. Printre clienții noștri se numară instituții importante cum ar fi Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) și Senatul României. Produsele noastre pot fi regăsite și pe marketplace-ul eMAG.

2. Dacă plasez azi comanda, ajung băuturile mâine?

În mod normal, da. Comenzile plasate pe site sau telefonic, până la ora 15:00 (L-V), vor fi preluate de către curier, în aceeași zi. Cele care sunt plasate după această oră, vor fi expediate în următoarea zi lucrătoare. 

3. Se acordă discount la comenzi mari?

Comenzile care depășesc pragul de 3.000 de lei fără T.V.A. pot beneficia de prețuri personalizate. În acest sens, se poate trimite un e-mail cu lista de produse dorite la adresa online@ib-stores.ro și vom reveni cu o ofertă de preț.

4. Ce se întamplă dacă se sparg sticlele de către curier?

În cazul în care clientul este notificat de curier că pachetul este deteriorat, există 2 optiuni:

-  Receptionați coletul și trimiteți o poză pe e-mail (online@ib-stores.ro) sau Whatsapp (0729 748 729), cu sticlele care s-au spart în urma transportului. La primirea fotografiei, vom reexpedia GRATUIT toate sticlele care s-au spart.

- Nu recepționați coletul deteriorat și acesta ne va fi returnat. În acest caz, puteți reface comanda pe site sau telefonic.

5. Cât costă livrarea?

Taxa de transport este 15 lei, indiferent de cantitatea comandată și de destinație (în România).

6. Nu știu să plasez comanda pe site. Ce să fac?

Plasarea comenzilor se poate face și telefonic / Whatsapp (0729 748 729), pe e-mail (online@ib-stores.ro), dar și pe chat-ul site-ului sau, printr-un mesaj scris, pe pagina noastră de Facebook.

7. În câte zile pot returna băuturile?

Băuturile neconsumate și nedeteriorate (cu banderola fiscală atașată intactă) se pot returna în termen de 21 de zile calendaristice de la primirea lor. Returul se anunță telefonic (0729 748 729), cererea de colectare se face din partea noastră. Nu există taxă de transport în cazul returului prin DPD. Coletul trebuie să conțină: sticlele ambalate în același fel în care au fost recepționate, factura comenzii și numărul de cont bancar în care se va face plata.

8. Nu găsesc produsul dorit pe site.

Nici o problemă. Îl putem aduce pe stoc pentru tine. Intră aici și solicită-ne produsul.

9. Care este cantitatea minimă de comandă?

Cantitatea minimă pentru o comandă este un produs.

10. Nu sunt înregistrat pe site, pot plasa o comandă?

 Comenzile pot fi plasate atât de către clienții înregistrați, cât și de către vizitatori neînregistrați.

11. Pot face comandă pe firmă?

Desigur. Formularul de finalizare al comenzii oferă posibilitatea de a plasa comenzi în calitate de persoana fizică sau juridică.