1. Băuturile sunt originale?

Da, toate băuturile (în afară de cele românești) sunt originale și importate din afară României. Fiecare sticlă are atașată banderolă fiscală din partea statului român. Tot lotul de marfă importat este verificat de Autoritatea Vamală Română.

La cerere, putem emite un certificat de conformitate al mărfii.

2. Dacă plasez azi comanda, ajung băuturile mâine?

În funcție de volumul de comenzi înregistrate anterior pe site, comenzile plasate azi până la ora 13:00 (L-V), vor fi preluate de către curier, în aceeași zi. Cele care sunt plasate după această oră, vor fi pregătite și expediate în următoarea zi lucrătoare.

Termenul de expediere (în condiții normale) prin firma de curierat: 24/ 48/ 72 ore în zile lucrătoare.

În cazul în care avem un volum mare de comenzi, livrarea va suferi întârzieri.

- Comenzile din Cluj-Napoca plasate până la ora 13:00 (L-V), vor fi livrate în 24 sau 48 ore lucrătoare, în funcție de volumul comenzilor & trafic. Acest termen nu este garantat și veți fi contactat telefonic pentru confirmarea orei și zilei de livrare.

IMPORTANT: În perioade aglomerate și de sărbători, termenul de livrare se mărește. Veți fi contactat pentru confirmarea livrării. 

3. Se acordă discount la comenzi mari?

Există posibilitatea acordării unui discount suplimentar comenzilor foarte mari, iar acest lucru depinde de produsele dorite și dacă acestea se încadrează deja în promoții. Oferta se realizează după o cerere de ofertă detaliată în care menționați produsele și cantitățile dorite pentru a le analiza.

Vă rugăm să aveți în vedere faptul că deja garantăm cel mai mic preț. Pentru analiza de ofertă, trimiteți un e-mail cu lista de produse dorite la adresa contact@ib-stores.ro și vom reveni cu un răspuns în cel mai scurt timp.

4. Ce se întamplă dacă se sparg sticlele de către curier?

În cazul în care clientul este notificat de curier că pachetul este deteriorat, există 2 optiuni:

-  Receptionați coletul și trimiteți o poză pe e-mail (contact@ib-stores.ro) sau WhatsApp (0729 748 729), cu sticlele care s-au spart în urma transportului. La primirea fotografiei, vom reexpedia GRATUIT toate sticlele care s-au spart.

- Nu recepționați coletul deteriorat și acesta ne va fi returnat. În acest caz, puteți reface comanda pe site sau telefonic.

5. Cât costă livrarea?

Taxa de transport este 19.99 lei, oriunde în România.

6. Nu știu să plasez comanda pe site. Ce să fac?

Puteți să ne contactați telefonic, pe Whatsapp (0729 748 729), pe e-mail (contact@ib-stores.ro) și pe chat-ul site-ului.

7. În câte zile pot returna băuturile?

Băuturile neconsumate și nedeteriorate (cu banderola fiscală atașată intactă) se pot returna în termen de 21 de zile calendaristice de la primirea lor. Returul se anunță pe mail contact@ib-stores.ro 

Clientul face cerere de colectare și achită taxa de transport.

Coletul trebuie să conțină: sticlele ambalate în același fel în care au fost recepționate, factura comenzii și IBAN-ul contului bancar în care se va face plata și numele beneficiarului.

VEZI DETALII AICI

8. Nu găsesc produsul dorit pe site.

Nici o problemă. Îl putem aduce pe stoc pentru tine. Intră aici și solicită-ne produsul.

9. Care este cantitatea minimă de comandă?

Cantitatea minimă pentru o comandă este un produs.

10. Nu sunt înregistrat pe site, pot plasa o comandă?

 Comenzile pot fi plasate atât de către clienții înregistrați, cât și de către vizitatori neînregistrați.

11. Pot face comandă pe firmă?

Desigur. Formularul de finalizare al comenzii oferă posibilitatea de a plasa comenzi în calitate de persoana fizică sau juridică.