Cariere

Vrei să faci parte dintr-un colectiv de muncă tânăr si dinamic? Ai ajuns în locul potrivit. Stim, știm, tot timpul citești despre echipe dinamice și tinere, dar la noi chiar este adevărat. Ai cu cine relaționa dincolo de 3 minute la aparatul de cafea. Avem printre noi alpiniști, instructori de ski, pasionați de mașini, gameri și chitariști. Te așteptăm la o discuție și un shot... de cafea, desigur!

International Brand Stores Online este compania care te va ajuta să îți clădești o carieră solidă. Alătură-te echipei noastre!

Nu găsești posturi deschise potrivite pentru tine? Întodeauna suntem în căutare de oameni muncitori pentru funcția de manipulant marfă. Poți trimite CV-ul tau pe adresa de mail sales@ib-stores.com cu o mențiune a postului pe care îl dorești.

POSTURI DISPONIBILE ÎN CLUJ-NAPOCA

Asistent achiziții

Asistent Achizitii

Dacă dorești să te angajezi într-o multinațională strictă și rigidă unde titlurile contează mai mult decât performanța, probabil că noi nu suntem alegerea corectă.

Suntem o echipă dinamică bazată pe răsplătirea meritelor; râdem împreună, mâncăm împreună, dar cel mai important creștem împreună.

 

Ești candidatul ideal dacă:

 

1. Ai cunoștințe medii/avansate de operare PC;

2. Cunoști la nivel mediu pachetul Microsoft Office (Excel si Word obligatoriu);

3. Ești o persoana sociabilă, atentă la detalii, responsabilă, punctuală;

4. Experiența cu un soft contabil de gestiune constituie un avantaj;

5. Vorbești, citești și scrii în limba Engleza bine, spre foarte bine. Este un MUST;

6. Ai o minte dinamică iar multitaskingul este ceva natural pentru tine;

7. Ești o fire curioasa si vrei sa înveți lucruri noi.

 

Descrierea jobului

 

În calitate de asistent achiziții, îi vei susține administrativ pe cei care fac achizițiile. Faci recepția de marfă în sistemul ERP, te ocupi de îndosarierea și organizarea actelor aferente, organizezi transport din spațiul European către depozitul nostru, ții legătura cu furniozorii internaționali, oferi suport general în achiziții etc.

 

Responsabilități:

 

1. Asiști directorul de achiziții (Ocazional cu mici taskuri și directorul de vânzări) ;

2. Trimiți comenzi pe mail. Vorbești cu furnizori interni și externi la telefon;

3. Organizezi transport intern sau extern către depozitul nostru;

4. Scoți rapoarte din softul contabil;

5. Examaminezi rapoartele din softul contabil pentru a-ți baza deciziile pe ele.

6. Faci recepție de marfa în softul contabil, verifici facturile de achiziții.

7. Organizezi, păstrezi si arhivezi toate documentele specifice departamentului de achiziții.

 

Beneficii:

 

1. Salariu lunar motivant;

2. Tichete de masa cadou;

3. Decontarea transportului;

4. Discount de angajat la achiziționarea băuturilor;

5. O masa caldă pe zi – serviciu catering;

6. Timp de lucru 8.5 ore / zi, din care 30 minute pauză de masă și 30 minute pauză de relaxare;

7. Sală de relaxare;

8. Al treisprezecelea salariu;

9. Creșteri salariale în funcție de performanțe.

 

 

Cerem și oferim seriozitate!

Telefon: 0730574061

Trimite CV-ul tau la adresa de e-mail sales@ib-stores.com și te vom contacta.